Reguli de conduită – drepturile și responsabilitățile tale înainte și după programare

Noblezza este o comunitate de femei care simt, gandesc si se comporta diferit, dar sub aceeasi energie.

De 10 ani, oferim servicii de infrumusetare faciala si corporala high-tech si ne dorim sa te bucuri in totalitate de serviciile pe care le oferim, iar experienta ta sa fie una placuta. Te rugam sa citesti cu atentie regulile noastre de conduita, sa actionezi responsabil si sa fii constient(a) de faptul ca bunul simt si propria constiinta pot ajuta in asigurarea satisfactiei, sigurantei si confortul tau, al celorlalti client si al personalului clinicii.

Este responsabilitatea ta sa:

  • comunici informatii complete si corecte referitor la sanatatea ta, stilul de viata si rezultatele pe care doresti sa le obtii
  • comunici preferintele si asteptarile tale
  • tratezi personalul si ceilalti clienti cu respect si amabilitate
  • folosesti produsele, echipamentele si instructiunile tratamentelor asa cum ti-au fost prezentate
  • aderi la regulile, eticheta si recomandarile noastre
  • respecti programarile facute si intervalul recomandat intre sedinte
  • respecti lista de contraindicatii, lista de medicamente fotosensibilizante si sa anunti receptia cu minim 24-48 ore inainte de ora programarii de fiecare data cand urmezi un tratament, ai o afectiune medicala, ai suferit interventii medicale sau orice sensibilitate a organismului tau
  • respecti cu strictete regulile de igiena corporala in vederea unei bune desfasurari a sedintelor de tratament

In calitate de client(a) al clinicii Noblezza, ai dreptul la:

  • un ambient curat, sigur si confortabil
  • sa fii tratat(a) cu consideratie, demnitate si respect
  • profesionisti care sa execute tratamentul conform protocoalelor, procedurilor si regulamentului intern
  • sa adresezi intrebari si sa primesti raspunsuri referitoare la tratamentele oferite de clinica noastra
  • iti sugeram sa ajungi la clinica cu 10 minute inainte de ora programata, pentru a avea timp sa te pregatesti corespunzator pentru tratament (sa efectuezi igiena corporala)
  • din respect pentru clienti si personalul clinicii, orice intarziere de a ta la programare va fi scazuta din durata sedintei, astfel incat urmatoarele programari sa nu fie afectate. De asemenea, te rugam sa notezi si sa verifici cu atentie data si ora programarilor pentru a evita orice neintelegere ulterioara.
  • din respect pentru clienti si pentru buna desfasurare a pachetelor de tratament, programarile se fac in avans, in functie de tratamentul urmat (exemplu – la epilarea cu laser sedintele se programeaza de la o sedinta la alta; la tratamente faciale sau corporale – programarile se fac 2-3 sedinte in avans). In cazul in care programarile nu au fost facute in avans, va vom programa cat de curand posibil, in limita disponibilitatilor
  • Cand se face o programare pentru realizarea unui serviciu , clientul intra practic într-un contract cu firma, contract ce include termene si condiții – ca de exemplu, condițiile pentru anularea serviciului. Este obligatoriu să furnizați un motiv rezonabil și cu o perioada rezonabilă înainte de programare pentru ca timpul rezervat pentru serviciul tău sa fie acordat unui alt client. Daca nu sunt respectate aceste condiții, se poate aplica o taxa de anulare. Prin acest lucru se încearcă practic o descurajare a tendinței de sa nu respecte timpul  terapeutilor sau de a nu lua in serios programarea la un serviciu contractat. Aceste condiții sunt prezentate in mod clar clientilor , in acest document pentru a fi înțelese si acceptate înainte de realizarea programării. In final, cu cat mai informat este un client, cu atât mai multe șanse sunt sa primească un serviciu de buna calitate si sa fie mulțumit.

Din respect pentru clienti si personalul clinicii si pentru a evita plata unei penalizari de 100% din valoarea serviciilor rezervate, te rugam sa anulezi sau sa reprogramezi sedintele telefonic, nu prin e-mail sau sms  in timpul programului de functionare al clinicii:  Luni – Vineri 10:00 – 21:00

Din toate aceste considerente, pentru a menține eficiența clinicii si pentru a arata respectul adecvat personalului implicat, dar si pentru clientii pe care suntem nevoiti sa ii reprogramam din lipsa de ore disponibile, a fost necesar sa implementam si noi o politica fata de cazurile de anulare sau neprezentare la procedurile ce urmeaza a se efectua in cadrul Noblezza. Începând cu 01.02.2020, pentru rezervarea serviciilor oferite in cadrul clinicii, se introduc următoarele politici:

1. Politica fata de cazuri de anulare cu mai puțin de 24 înainte de programare, sau de neprezentare la procedura

Perioada de timp desemnata pentru procedura ce urmeaza sa o efectuati este rezervata special pentru dumneavoastră. Daca intervine ceva in programul dumneavoastră si nu puteti veni la programare, va rugam anuntati-ne cu cel puțin 24 ore înainte. Acest lucru ne permite sa oferim acea perioadă de timp unui alt client.

  • cu 24 ore inainte de ora programata. In caz contrar, sedintele la care nu te-ai prezentat iti vor fi scazute din abomanent
  • ințelegem ca exista circumstanțe ce sunt dincolo de controlul dumneavoastra (boala personala, a copiilor, deces in familie, etc) ce pot sa determine anulari cu mai puțin de 24 ore înainte de programare, in acest caz este permisa fara penalizare. Se acorda o singura anulare lipsita de penalitate in decursul unui abonament
  • te rugam sa tii cont de lista de contraindicatii a fiecarui tratament si sa nu faci programari in acele perioade. Daca urmezi un tratament medicamentos, ai o problema de sanatate, o alergie sau orice alta reactie a organismului tau, te rugam sa anunti receptia cu minim 24-48 ore inaintea programarii pentru a obtine o reprogramare atunci cand sanatatea iti permite sa reiei tratamentul. In cazul in care urmezi un tratament medicamentos care nu ne permite efectuarea tratamentului si nu ai anuntat inainte receptia, din respect pentru clienti, buna desfasurare a tratamentelor si personalul clinicii, prima anulare va fi lipsita de penalitate, dar a doua astfel de situatie, penalitatea va fi de 100% din valoarea tratamentului.
  • in cazul in care nu te prezinti la 2 programari consecutive, urmatoarele programari vor fi anulate automat din programatorul clinicii
  • pachetele cu discount se achita integral, la prima sedinta din pachet
  • nu se restituie banii pentru sedintele efectuate
  • in cazul in care ati achizitionat un pachet cu discount si dupa un numar de sedinte doriti sa renuntati la pachet din diverse motive (ex: o problema de sanatate care sa nu ne permita continuarea tratamentului, o schimbare de domiciliu/resedinta de lunga durata care sa creeze costuri mari de deplasare, descoperirea unei hipersensibilitati cauzate de tratament, si de care nu s-a luat la cunostinta anterior) sau apare imposibilitatea noastra de a aplica tratamentul pe o durata mai mare de 3 luni, restituirea banilor pentru sedintele neefectuate se va face astfel: din suma achitata pentru pachet, se scad sedintele efectuate la pretul de lista si se restituie diferenta ramasa
    • exemplu: am achitat un pachet de 4 sedinte in valoare de 2000 lei (redus de la 2600 lei) si am efectuat doar 2 sedinte din cele 4
    • costul sedintei la pretul de lista este de 650 lei
    • restituirea va fi in valoare de 700 lei ( 2000 – 650 x2 = 700 )
  • Abonamentele pentru tratamente faciale sau corporale au o valabilitate de 6 luni. Abonamentele pentru epilare laser au o valabilitate variabila in functie de zona lucrata, daca este abonament initial sau abonament pentru intretinere, dar nu mai mare de 3 ani de la data achizitionarii.
  • Sedintele din abonamentele faciale si corporale expirate, dar nu mai vechi de 7 luni de la data achizitionarii, se pot efectua cu conditia achitarii integrale a unui nou abonament cu aceeasi valoare sau mai mare decat abonamentul precedent. Efectuarea tuturor sedintelor (cele expirate si cele din nou pachet) se va face pe parcursul celor 6 luni de valabilitate aferente noului pachet.
  • abonamentele sunt netransmibile si nu se impart cu alte persoane

Te rugam sa intelegi ca este de responsabilitatea ta sa comunici specialistilor nostri atat la consultatie, cat si pe parcursul efectuarii tratamentelor,  orice detaliu  legat de sanatatea ta, sensibilitati, alergii, reactii la diferite tratamente, interventii medicale, injectari de botox sau acid hialuronic, alte tratamente efectuate, medicamente, suplimente alimentare, produse pe care le folosesti, programe sau produse de detoxifiere, pentru ca ne dorim ca  fiecare tratament sa se desfasoare in conditii de siguranta, in caz contrar declarati ca sunteti de acord sa absolviti clinica Noblezza de orice responsabilitate.

Pentru rezultate maxime, alaturi de tratamentul ales se recomanda: un stil de viata sanatos, consumul a minim 2L de apa/zi, miscare, un consum caloric adecvat, aplicarea produselor recomandate, respectarea recomandarilor specialistului si a eventualelor investigatii necesare.

Rezultatele difera de la un organism la altul si sunt direct influentate de varsta, stilul de viata, dereglari metabolice, endocrine sau hormonale, etc.

Asiguram, garantam si declaram pe propria raspundere ca produsele si aparatele folosite sunt de cea mai buna calitate, respecta normele si legislatia in vigoare. De asemenea, respectam cu strictele recomandarile producatorilor, astfel incat tratamentele sa ofere cele mai bune rezultate posibile. Serviciile prestate sunt oferite cu respectarea drepturilor consumatorilor conform legislatiei in vigoare, respectiv OG 21/1992.

Toate aparatele folosite in clinica detin fie Certificate de Calitate, fie Declaratii de conformitate respectiv CERTIFICATUL NR. ES15/19161 emis de SGS UNITED KINGDOM Ltd, Declaratia de conformitatea eliberata de INTRACEUTICALS Pty. LTD., CERTIFICATUL NR. 2013886CE01 eliberat de DEKRA CERTIFICATION BV, astfel toate aparatele cu care lucram respecta normele in vigoare precum Directiva europeana 89/336/EEC si 93/42/EEC, precum si legislatia interna, toate acestea pentru un tratament sigur si eficace.

Rolul acestui document este acela de a va prezenta si a înțelege drepturile si responsabilitățile dumneavoastra. Așa cum terapeutii implicați in serviciile pe care le doriti sunt prezenți in Clinica pentru a va oferi serviciile contractate, respectând timpul dumneavoastra si acordând atenția pe care o meritați, tot așa va rugam sa va respectați si dumneavoastra angajamentele, iar daca nu puteti sa va prezentați la data programata, va rugam sa ne anuntati din timp.

Te rugam sa ne oferi feedback-ul tau referitor la experienta ta in cadrul clinicii noastre. Eventualele observatii si sugestii ne vor ajuta sa ne imbunatatim activitatea.

E-mail: beauty@noblezza.ro

Iti multumim si te asteptam cu drag!